søndag den 13. februar 2011

Så gad jeg ikke se på flere hvide vægge!

FØR stuen med hvide vægge, som skal være slut nu.

EFTER

Åååh..hvad skal jeg vælge, lime, turkis eller lilla,..
selvfølgelig alle  tre .

Kaos og rod, for nu skal der pludselig også flyttet om på møblerne.
Ja, så skete det...
Lige inden vinterferien gik i gang, fik jeg pludselig en lyst til forandring
 i form af farver i vores stuer.

Det er jo bare maling, og eksperter siger jo altid at man "bare skal springe ud i det".
 Jeg blev først inspireret af forrige nr. af Bolig Liv med den turkise farve på forsiden.
Da jeg skulle købe den, turde jeg pludselig ikke at give mig i kast med den,
og valgte derfor en sart lime grøn.
Men, men, men.. da jeg kom hjem blev jeg alligevel overbevist,
så jeg fløj ned og købte den turkise og impulsivt også en spand med lilla maling!
Der var tilbud på maling den dag ;)

Da alle 4 børn endelig sov en hverdags aften ved 21 tiden,
kunne jeg endelig komme i gang.
Manden blev hevet op af lænestolen og beordret til at rykke om
på et par reoler, og så var det bare der ud af med malertape, pensel
og 3 spande maling. Fik malet den turkise og lime grønne den aften,
og den lilla aftenen efter.
Kan ikke huske hvad tid jeg endte med at komme i seng de 2 dage ;)

Lægger lige lidt flere billeder ind i et nyt indlæg :)

God vinter-ferie til alle jer derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...