fredag den 4. februar 2011

Min sættekasse.

Pip-fugle-papiret er købt hos Liberty i London.

Så fik jeg også fat på mine to første Sonny Angel- dukker. (Lykke-dukker)

Mus og ugle.

De små "Sonny Angel" lykke dukker, er da betalt,
når de koster 65-75,-kr. stykket....!
Men om jeg kan stå for deres søde smil og de små vinger bagpå :)
-Og hvor er det dog svært at vælge, havde lagt 10 stykker i "kurven",
 men til slut endte jeg trods alt op de to.

Har så lige fundet ud af at de stammer fra Thailand og på en adresse i Bangkok,
og lige netop der befinder min lillebror sig nu, så har sendt ham på udkik
 efter Sonny Angel, de må da være billigere dernede!!!

Ellers kan de bestilles på www.monomono.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...