tirsdag den 30. april 2013

Hvor skal jeg dog starte...

Indrømmet... jeg har forsømt bloggen lidt på det sidste,...

Men med 4 unger, hund & mand, og hvad dertil hører som skal passes,
samt ny-opstartet LilleSød webshop og LilleSød facebook side... er der rigeligt at ta`fat på.

Men jeg har fulgt med på sidelinien her i blogland,..
altid skønt med et lille frirum når der er lidt overskudstid ;)

Hvis ikke du allerede vidste det, går meget af min tid med at udvikle LilleSød,
hermed et et lille glimt af hvad projektet går ud på eller se endelig mere her eller på facebook


 Ta`et kig ned....








Tak fordi du kiggede med,... Mange forårs-hilsner Julie

8 kommentarer:

  1. Du laver simpelthen de fineste kjoler!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Tusind tak Christina :)
    -Og du undskylder når der går 4 dage uden indlæg, du er for vild ;)

    Kh. Julie

    SvarSlet
  3. åhhh, de er simpelthen bare så fine de kjoler!! :o)
    Du ligger vel ikke inde med en i str.104 der er til salg....?

    k.h. Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine

      Jeg har netop skrevet på din blog, men du får også lige et svar her ;)
      Min egen datter bruger str. 98-104 og det er faktisk hende som er på nogle af billederne ovenfor. I gul ternet kjole og som svinger rundt i en lilla :)

      www.lillesod.dk

      Kh. Julie

      Slet
  4. Sikke nogle fine kjoler! Rigtig sommer og unikke i de fine stoffer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, du laver også nogle fine prikkede baby-dragter ;)

      Slet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...