lørdag den 2. april 2011

"Til skolebal, til skole skole skolebal... iih du milde"



Dagen før min ældste søn Elias på 9 år skulle til skolebal,
sørgede jeg selvfølgelig for lige at klippe og studse hårlokkerne.

Men som jeg skulle til at give mig i kast med saks og trimmer, spørger Elias:
"Moar.. kan du ikke lige klippe tern eller zig zag i siderne?"

Hmm.....
Så var det vist slut med at have den fulde indflydelse!

Og som om det var nok.
På selve dagen, inden den store aften,
ringer han hjem fra skolen og spørger:
"Moar... tror du vi kan nå i Matas og købe sådan noget blåt noget til håret".

Hold da op, hvor fløj de sidste 9 år pludselig hurtigt,......
-og hvor hver alder dog har sine udfordringer og charme.

Syntes at Elias endte med at se rigtig sød og cool ud med sit nyde blå og ternene hår ;)

Og jeg kan fortælle at han havde en fantastisk aften,... 
han hang vist mest ud med vennerne i sodavands-baren.




7 kommentarer:

  1. hvor er han cool!! -og hvor er det dog en smuk søn du har.. Han skal nok charme nogle tøser om 3-4 år når de begynder på det pjat!! ;-P

    SvarSlet
  2. Tak ;)
    Nu står han her og fniser ved siden af,
    og læser din kommentar over min skulder.

    SvarSlet
  3. Vildt. Det ser totalt pro ud..:-) Han skal nok få en super fest.

    SvarSlet
  4. Cool med cool på - han ser drøngodt ud, og jeg tror allerede han har charmet en pige eller to med det look!
    Sodavandsbar og sodavandsbar, det er i vist noget du tror ;-)))))

    KNUS

    SvarSlet
  5. Kan du ikke lige klippe min knægt? ;-)

    SvarSlet
  6. Total sejt garn!!! :))

    SvarSlet
  7. Så kan man da tale om selvtillid, charme og lækkert hår :o)

    Kh Shina

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...