onsdag den 27. april 2011

Vest fra 70`erne forvandlet til 2011

Min egen lille baby-vest fra `76, som min kære dygtige mor lavede mig dengang.

-Og samme mønster, men i en lidt nyere version, til min datter Viola.

Tekstiler fra Grønlykke, Stof og Stil og Panduro.

-Og hvis du ikke allerede ved det, er LILLESØD det vi har kaldt alle vores 4 børn, da de lå i min mave og vi endnu ikke viste noget om køn, så blev de kaldt Lillesød 1, 2, 3 & 4. (I stedet for den om babyen.)

-Og så lige en matchende kyse/hjælm.


3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare FLOT!! Hvem der bare havde de evner.. :) Hun bliver vel nok en smuksak hende Viola - skønt navn forresten.. :)

    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Fine sager
    Julie jeg har givet dig en award håber du er .
    KH Louise

    SvarSlet
  3. Hej Julie

    Savner din kreative blog! Mon du har givet op?

    KH
    Anna

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...