fredag den 25. november 2011

Lige en sidste!!!

Lige som jeg troede at jeg ikke skulle sy flere Minnie-kjoler,
mente min datter at hendes veninde Sophia
 også skulle have en Minnie-kjole til hendes 5 års fødselsdag.

Hmmm.... Sophia var godt nok også betaget af Minnie-kjolen 
da hun lånte den til Silja´s fødselsdag.

Så hvad gør man ikke for et par veninder!!!


Billederne er fra da vi besøgte Sophia´s mor, som for nylig åbnede butikken :
Vintage Kids Enghave Plads.
Butikken er fyldt med fint retro/vintage tøj fra 30 ér til 80 érne.
Så kik forbi, ikke to stykker tøj er ens.

2 kommentarer:

  1. Se nogen dejlige tøser og smukke kjoler.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Øjjjjjj, hvor er de bare fine, de kære piger. Husker ligepludseligt minderne om bedste veninden jeg havde som barn, desværre flyttede vi lang fra hinanden og kontaktet gled ud. Men tak fordi jeg blev mindet om dengang, det var et skønt sus ;O) Fantastisk butik - jeg må snart fobi. Bor på Østerbro, så det er jo ikke så langt væk fra mig.

    Dejlig blog, jeg holder af at følge med dig.

    Betina

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...